Primeri dobre prakse
Kroz društveno odgovoran rad (Corporate Social Responsability- CSR) vaše kompanije i davanje doprinosa zajednici u kojoj poslujete pokazujete javnosti da osim profita imate za cilj i da doprinesete opštem dobru. Osim za zajednicu, ovakav način poslovanje koristan je i za kompanije, jer različita globalna istraživanja pokazuju da će se 87% potrošača radije opredeliti za proizvod kompanije koja podržava dobar cilj, a 60% ukupne populacije je spremno da odabere skuplji proizvod ako iza njega stoji kompanija koja je prepoznatljiva po društveno odgovornom radu. Isto tako, prilikom zapošljavanja kandidati će izabrati kompanije koje učestvuju u CSR aktivnostima i taj trend je u stalnom porastu jer je važno da tim angažovan u društvenim pitanjima. Između ostalog, ove kompanije svojom ekspertizom promovišu pozitivne promene i lokalnim organizacijama pomažu da reše kratkoročne poslovne izazove. Jačanjem društveno odgovornog marketinga, značajno se može unaprediti konkurentska pozicija preduzeća, ali se mogu i ostvariti ciljevi društva u celini.
Cilj nam je da ovom emisijom promovišemo dobre primere CSR aktivnosti u praksi kompanija u Kikindi i time motivišemo druge da ih slede i konstatno unapređuju svoje poslovanje.
Epizodu emisije možete pogledati ovde:
Sve epizode možete pronaći ovde.
U Kikindi, 2023.god