Dečija robna kuća “Kids planet”, godinu dana u Kikindi
On 8 августа, 2017 by Televizija KikindaIdealno mesto za sve, koji će uskoro postati roditelji, kao i za one koji to već jesu svakako je robna kuća „Kids planet“, koja nudi pribor i opremu za bebe, odeću za bebe i decu, obuću za decu i igračke i sve to na jednom mestu. Radnja sa ovako osmišljenim programom je deo ideje, koja se stvorila sticajem okolnosti, rekao je za našu tv kuću vlasnik radnje, Vasa Vujin:
-Jednostavno, pre par godina smo tražili poklon za kuma, radilo se o stolici za hranjenje bebe. Nigde nismo mogli da je nađemo. Zatvorena je i Robna kuća u Galadskoj, što nas je dodatno motivisalo da se pozabavimo ovakvom idejom. Nakon godinu dana rada, zadovoljni smo i smatram da bi tako i trebalo da ostane.
Robna kuća raspolaže bogatim asortimanom, koji je ukusno osmišljen i raspoređen na dva nivoa, tako da je kupcu pregledno, ukoliko zna zbog čega je došao. Oni manje odlučni imaju mogućnost odabira na raspolaganju. Kako Vujin navodi zadovoljni su prodajom i zainteresovanošću sugrađana za njihovu ponudu. Za sada ne razmišljaju o promeni delatnosti, ali postoji mogućnost zapošljavanja još jednog radnika. Nisu koristili pogodnosti, koje nude banke, u vidu kreditiranja:
-Za sada nismo koristili nikakve pogodnosti, nije bilo potrebe. Možda da je veći grad, veći promet, tada bi imalo smisla. naveo je Vujin,
Sudeći prema prodaji i na osnovu jednogodišnjeg rada, u Kikindi su haljinice malo popularnije, zato što je, čini se, roze malo popularnija od plave:
_Više se kupuje garderoba za devojčice. Za dečake se kupuje po principu obuci mu šta god. I sami prozvođači više rade modele za devojčice, sad šta je razlog, da li su inspirativnije ili nešto tako, dodao je naš sagovornik.
Ono što je takođe zanimljivo za ovu firmu, to je da se na njihovom FB profilu nalazi jednostavan komentar, u kom vlasnici kažu da će većina u okviru opisa stranice napisati kako su najbolji, najpovoljniji, najkvalitetniji i još mnogo toga. Za razliku od njih, oni to nisu uradili. Oni svima prijateljski predložu da umesto čitanja opisa stranice lagano prošetaju do objekta i na licu mesta se sami uvere u asortiman proizvoda i njihov kvalitet, što i jeste najbolja sugestija.