Komunikacija sa strankama samo elektronskim putem, saopštavaju iz NSZ
On 24 марта, 2020 by Televizija KikindaZbog trenutne situacije u Republici Srbiji, uzrokovane širenjem virusa COVID-19, iz NSZ je stiglo obaveštenje da će se elektronkim putem obavljati svaki vid komunikacije sa strankama.
U cilju iznalaženja mogućnosti za najefikasnije ostvarivanje kontinuiteta u procesu rada, uzimajući u obzir da je u svim jedinicama NSZ privremeno obustavljen neposredan rad sa strankama stiglo saopštenje o načinima komunikacije, u kom se obaveštavaju sugrađani da će se elektronskim putem obavljati: prva prijava lica na evidenciju i podnošenje zahteva za ostvarivanje prava na novčanu naknadu za slučaj nezaposlenosti, dostavljanje uverenja o statusu lica na evidenciji, kao i podnošenje zahteva tj prijava po raspisanim javnim pozivima ili konkursima. Detaljne informacije i obrasci biće dostupni na internet portalu Nacionalne službe www.nsz.gov.rs. Kako se ističe u ovom obaveštenju, svi potrebni obrasci, koje je neophodno dostaviti Nacionalnoj službi, nalaze se na sajtu Nacionalne službe, opcija Dokumenti, potom opcija Obrasci. Pribavljanje i dopuna dokumentacije sa klijentima razmenjivaće se elektronskim putem, takođe licima zainteresovanim za program samozapošljavanja kao i onima koji su već podneli zahtev za učešće u navedenom programu dostaviće se elektronskim putem Prezentacija Obuke „Put do uspešnog preduzetnika. Poslodavcima kod kojih će, usled vanrednog stanja, doći do prekida realizacije programa, prekid će se tretirati kao odlaganje izvršenja ugovornih obaveza, do završetka nastalih okolnosti; Kontakt telefoni i mejl adrese putem kojih zainteresovana lica mogu dobiti sve potrebne iformacije vezane za rad filijala Nacionalne službe nalaze se na internet stranici NSZ i na ullaznim vratima svake filijale, navodi se u ovom obaveštenju