U AMSS, ogranak Banat i dalje rade prema dosadašnjem pravilniku o tehničkim pregledima, uz proviziju od pet posto. Ono što je novina je minimalno vreme trajanje tehničkog pregleda, koje je limitirano na pola sata, što automatski određuje i broj pregledanih vozila.
Tragom medijskih naslova da će vozači morati da idu sami kod osiguravajućih društava da uzmu uplatnicu, zatim da idu u banku ili poštu da uplate polisu, a onda opet kod njih po polisu, pa na tehnički pregled, što u prevodu znači celodnevna šetnja, za nešto što se do juče rešavalo za sat vremena informaciju smo potražili u AMSS, ogranak Banat.
Direktor AMSS, ogranak Banat, Siniša Grastić objašnjava, da je cena tehničkog pregleda znatno uticala na kompletnu situaciju.
-Kada je sam tehnički pregled u pitanju, kao i rigorozne mere prilikom pregleda četvorotočkaša, vreme trajanja diktira broj pregledanih vozila. To podrazumeva da što se duže i kvalitetnije pregleda kompletno vozilo i sugurnost učesnika u sabraćaju je na višem nivou, što i jeste uloga pregleda.
Kada su tehnički pregledi u pitanju, Grastić navodi da vlasnici vozila najčešće i ne znaju šta je ono što su kupili, što znači da nisu potpuno upućeni u to šta vozilo poseduje od prepravki. Čest slučaj su vozila, koja su nekada bila vlasništvo nekih auto škola, za obuku vozača, pa se u vozilu nalaze duple komande.
Zatim vozilo koje nekada bilo teretno, a sada je putničko. Vlasnici, nakon identifikovanih nepravilnosti imaju rok od tri dana da otklone lake neispravnosti. Ukoliko se ne pojave nakon tri dana, beleže se kao da ni nisu bili na pregledu i moraju ponovo da izvrše plaćanje. U AMSS ogranak Banat tehnički pregled sa PDV-om, za putničko vozilo iznosi 3600 dinara, što Kikindu kotira među najjeftinijim u Srbiji. Grastić navodi i da će ovakva pravila tehničkiog pregleda trajati do 2021. Nakon toga će vozilo morati da ispunjava fabričke norme.