
Da li ste znali da se neke naše emisije prikazuju već 18 godina i da neprekidno uvodimo i nove emisije?
On 31 oktobra, 2023 by Ljiljana PancelNa samom početku svog rada TV Rubin brojala je više od 20 zaposlenih koji su svakodnevno kreirali TV program. Pored informativnih emisija, najpre su prikazivana kultna filmska ostvarenja poput „Žikine dinastije” i „Hajde da se volimo”. Lansiranje televizijskog kanala sa fokusom na kvalitetnom i raznovrsom celodnevnom programskom ponudom u kojoj se posebno istakao informativni program, zadobijena je velika gledanost i poverenje Kikinđana koja sa godinama raste.
Tokom prethodne dve decenije ipsratili smo sve važne lokalne događaje koji su menjali Kikindu: izgradnju putne infrastrukture, novih bulevara u gradu poput Karađorđeve ulice, izgradnju prve industrijske zone u Bloku 41 i 45, dolazak novih investitora i zapošljavanje većeg broja sugrađana nakog teškog perioda početkom 21.veka, konačno otvaranje državne granice sa Rumunijom u Nakovu 2014.godine i drugo.
Pored „Dnevnika”, kao najgledanije dnevne informativne emisije u kojoj vas svakodnevno informišemo o najvažnijim događajima u gradu kao i ‚‚Hronike”, prepoznatljivi smo i po emisijama „Plodovi ravnice” koja se bavi temama iz poljoprivrede i koja se emituje od 2005.godine, „Riznica” prati kulturnu scenu grada, a u emisiji „Rezervisano” se bavimo društvenim i političkim temama.
U redovan program uveli smo nove emisije – „Aktuelno” o aktuelnim gradskim temama i temama društva uopšte, „Istaknuti” o istaknutim članovima društva koji svojim ličnim doprinosom menjaju svet na bolje. U ovom serijalu vam donosimo životne priče istaknutih i zaslužnih građana kako lokalne zajednice tako i šire. Tu su i emisije „Kikinđurenje”, „Kikindski vremeplov”, „Svetinjama u pohode”, „Tesno kanabe”, „Majini saveti o roditeljstvu”, „Graditelji budućnosti”, „Dobri ljudi”, „Turistička patrola”, „Primeri dobre prakse”, ali i nove rubrike kao što su „Da li ste znali”, „TV anketa”, „Stari zanati” i mnoge, mnoge druge. Uskoro ćete na našem programu moći da gledate novi serijal ‚‚Iz Kikinde s ljubavlju” a već sam naziv emisije nagoveštava da vam spremamo još priča iz Kikinde, kao i nove sezone nekih od navedenih emisija.
Poseban uspeh postigli smo sa unapređenom video i grafičkom produkcijom Kviza znanja „5+” za osnovce sa redizajniranim vizuelnim identitetom u kojem svake godine učestvuju đaci iz svih osnovnih škola na teritoriji grada Kikinde. Ovaj kviz ispred malih ekrana okuplja porodice i prijatelje učesnika koji navijaju i bodre ih do pobede.
Sa godinama nastavljamo i da širimo krug prijatelja televizije koji su svesni da je promocija pravnih vrednosti i znanja važna za usmeravanje mladih na dobar put ka sticanju novih znanja i usavršavanju. Tako je prethodne godine, naša medijska kuća proizvela Dokumentarni film o Mihajlu Pupinu koji se svakog dana, više puta dnevno, prikazuje u Muzeju „Mihajla Pupina” u Idvoru u okviru redovne ture obilaska muzeja. Da se dobar glas o ovom filmu daleko čuje pokazuju i čestitke koje nam stižu sa svih krajeva što je ogroman uspeh za resurno i finansijski ograničenu malu lokalnu televiziju koja nastoji da se dokaže u svetu ozbiljne produkcije.
Sve naše emisije možete pronaći na sledećem linku: https://www.youtube.com/@tv.kikinda/playlists.
Televizija smo sa najdužim stažom emitovanja programa u Kikindi.
Sa Kikindom smo se razvijali i mi. Koračali smo kroz proces evolucije i menjali se u televizijskoj industriji što je podrazumevalo inovacije u tehnologiji, prilagođavanje potrebama gledalaca i tržišta, a ujedno ne odstupajući od naših utemeljenih vrednosti koje negujemo u našem kolektivu.
Sa namerom da se približimo publici u eri modernizacije televizije pokrenuli smo internet portal, zakoračili u svet digitalnih tehnologija na društvenim mrežama Facebook i Youtube, sa namerom da stvorimo interaktivnije iskustvo gledanja i da bismo imali i direktnu komunikaciju sa svojom publikom koja iz dana u dan postaje brojnija, te kroz praćenje analitike i povratnih informacija gledalaca, TV Kikinda uspela je da kontinuirano unapređuje svoju ponudu i održava visok nivo gledanosti.
Zahvaljujući distribuciji našeg programa u Telekom IPTV i na 540. kanalu u svim Iris paketima, kao i LIVE STREAM-u na našoj internet stranici (link: https://tvkikinda.rs/tv-kikinda-live/) televiziju Kikinda mogu da prate gledaoci širom sveta.
Misiju da stvaramo i edukujemo nove ljude u medijskoj industriji zadržali smo i danas. Jedina smo medijska kuća u gradu koja sa zadovoljstvom prihvata mlade ljude i nesebično pružamo znanje kako bi se u ovoj oblasti usavršili i započeli svoje karijere. Iz naše redakcije na svoj dalji put krenuli su brojni novinari i studijski manipulanti. Na početku rada televizije proizvodio se i omladinski nedeljni program u kome je učestvovalo desetak mladih sugrađana. Njihov rad bio je dragocen jer su se stvarale buduće generacije potencijalnih novinara i medijskih tehničara. Neki od njih su i dalje u novinarstvu, u video produkcijama, pozorištima.
Sve nas je neočekivano zadesila pandemija neslućenih razmera 2020. godine baš kada smo se nadali da će doći najbolja godina za rast i razvoj. Ovi izazovi su se pojavili iznenada i niko od nas nije mogao da ih predvidi. Međutim, nismo poklekli u teškim trenucima već smo odllučili da pravimo nove planove. Baš te godine poneli smo ime grada i nosimo ga kao simbol, kao štit koji će nas pratiti kroz vreme koje dolazi. Osetili smo da se svet drastično menja i da više ništa neće biti isto. Kako se svet menjao, menjali smo se i mi. Radili smo na unapređenju našeg imidža i stvarali bolji i atraktivniji vizualni identitet. Promenili smo izgled našeg portala, unapredili Facebook stranicu, uveli smo Instagram, Twitter i LinkedIn i svakodnevno smo na terenu, izveštavajući građane. Istupili smo osnaženi i odlučni da pružimo dodatnu podršku našim sugrađanima za bolje sutra.
Kikinđani danas imaju jednu TV stanicu u gradu, Televiziju Kikinda. Dok usled digitalne transformacije društva, popularnost televizija uopšte kao medija opada, naša televizija beleži rast. Samo za prethodnih godinu dana taj broj preko Telekom Srbije je porastao za 2.000 korisnika, a broj pratilaca na Youtube platformi sa 6.000 sa početka godine sada dostiže blizu 7.000. Naša je prednost to što smo okrenuti lokalnoj sredini, našoj zajednici, priči o običnom čoveku, Kikinđanima.
Televizija Kikinda je članica udruženja elektronskih medija Comnet koje čine televizijske kuće iz cele Srbije i broji preko 400 medija. Sa 20 vojvođanskih televizija realizujemo više zajedničkih emisija, među kojima ističemo emisiju o poljoprivredi „Zlatna ravnica”, iza koje stoji naša produkcija.
Naš cilj nije samo informisati, već i inspirisati, edukovati i povezivati ljude.
Zajednički cilj treba da nam bude da postanemo kvalitetni nosioci vremena u kojem živimo, jer sve što radimo ostaje zabeleženo u našoj arhivi i jednog dana će poslužiti kao svedočanstvo i definicija našeg doba.
Želimo da zajedno sa vama beležimo priče koje obogaćuju naš svet – od vesti do povesti.
Vaša TV Kikinda