“Liceulice” na kikindskom trgu
On 28 новембра, 2019 by Televizija KikindaLICEULICE je časopis čijom prodajom se doprinosi socijalnoj i ekonomskoj inkluziji pripadnika ugroženih i marginalnih grupa u Srbiji. Pokrenut je 2010. godine i do sada aktivno doprinesi poboljšanju socijalnog i ekonomskog položaja najugroženijih. Osim Beograda i Novog Sada i korisnici Centra za pružanje usluga socijalne zaštite „Kuća za sve“ deo su ovog projekta.
Časopis “Liceulice” je program koji devetu godinu uspešno, na merljiv i vidljiv način, doprinosi ekonomskoj i socijalnoj inkluziji pripadnika ugroženih kategorija stanovnika, onih koji su iz različitih razloga dospeli na najdublju marginu društva.
Deo ekipe, koje sačinjavaju ljubazni i posvećeni ulični prodavci sugrađani su imali priliku ovih dana da vide i na našem Gradskom trgu, kako nude novi broj ovog časopisa. Uredništvo ovog jedinstvenog časopisa apeluje na građane da, ukoliko su u prilici, kupe najnoviji broj časopisa “Licaulice”, saznaju nešto novo i zanimljivo i ujedno pomognu rad časopisa, ali i uličnih prodavaca. Kako objašnjava Marko Milićević, ovo je najbolji način da se upotpuni lepo sa korisnim:
-Kroz ovu formu samozapošljavanja, i uz dnevnu psihosocijalnu podršku, učesnicima projekta, u ovom slučaju korisnicima Centra „Kuća za sve“ se pomaže da učine nešto za sebe, da ostvare prihod, steknu samopouzdanje i određene veštine, i tako krenu ka samostalnosti. Prvi broj magazina LICEULICE izašao je 2010. godine.
Štampan je u hiljadu primeraka, od kojih je prodato jedva dvesta. Uz pomoć velikog broja saradnika iz raznih oblasti, magazin je s vremenom prerastao u razgranatu medijsku platformu, namenjenu edukaciji i motivaciji građana za aktivizam.
Časopis funkcioniše po principu fonda koji svoju misiju vrši prikupljajući sredstva od individualnih i korporativnih filantropskih davanja, kao i iz javnih i privatnih fondova.